Ben Hiç Sensiz Kalmadım ki…

Posted: Aralık 28, 2012 in Dunya Edebiyati
Etiketler:, , , , , ,

Ben Hiç Sensiz Kalmadım ki…

BEN HİÇ SENSİZ KALMADIM-CAN HİKMET DEĞİRMENCİ BEN HİÇ SENSİZ KALMADIMKİ / CAN HİKMET DEĞ M Ben Hiç Sensiz Kalmadım ki… BEN HİÇ SENSİZ KALMADIM Kİ-CAN HİKMET DEĞİRMENCİ HİÇ ÖZLEMEZDİM SENİ BEN HİÇ SENSİZ KAMLADIM Kİ CAN HİKMET DEĞİRMENCİ MEDİHA ŞEN-O AĞACIN ALTINI ANMAZ OLURMUYUM HİÇ SERPİL BARLAS SENSİZ BİR HİÇİM POP 45 LİK Yurtseven Kardeşler – Sen Hiç Aşık Oldun Mu Sen Hiç Ateşböceği Gördün mü? DVD Sahrud & Seyduna Türküleri 3 – Sen Hiç Mi Bahar hiç bir şey senden eski değil-cezmi ersöz-c87 Yurtseven kardeşler sen hiç aşık oldun mu ŞAHRUD & SEYDUNA SEN HİÇ Mİ BAHAR .. CD 2.EL YURTSEVEN KARDEŞLER – SEN HİÇ AŞIK OLDUN MU? CD mediha şen o ağacın altını anmaz olurmuyum hiç O ÇOCUK SENİN AMA SEN ONU HİÇ ANLAMIYORSUN SEN HİÇ OĞUL EMZİRDİNMİ KÖR KURŞUN ALİ SARA.. -6 Halit Nart Sen Ya Da Hiç MEDİHA ŞEN O AĞACIN ALTINI ANMAZ OLURMUYUM HİÇ BEN DENİZ”YA SEN YA HİÇ” SEN HİÇ TÜTÜN AĞACI GÖRDÜN MÜ-İMZALI+ CD GALATASARAY YA SEN YA HİÇ ALİ AYSUN KOCATEPE yurtseven kardeşler sen hiç aşık oldun mu? Mediha Şen O Ağacın Altını Anmaz Olurmuyum Hiç SEN HİÇ OĞUL EMZİRDİNMİ KÖR KURŞUN-ALİ SARAÇOĞLU HAKAN TAŞIYAN-YA SEN YA HİÇ-AMBALAJINDA EDİZ ONAY EYLÜLÜ HİÇ SEVMEM & SEN BİR ÇOCUKSUN SERPİL BARLAS * FARKIN KALMADI * SENSİZ BİR HİÇİ SEN HİÇ OĞUL EMZİRDİN Mİ KÖR KURŞUN
Ben Hiç Sensiz Kalmadım ki...

Bir Cevap Yazın

